Due to a warehouse move, processing some orders may be delayed 3 to 5 days. We appreciate your patience!

Magnetic Accessory Attachment and Dimpled Stem for Planet of the Vapes ONE

Regular price C$20.95
In stockOut of stock
Color: Black
Free Shipping Easy Returns World Class Customer Service
Shop with the most trusted vaporizer store

If you’re looking for the original version…

You’re currently looking at the Magnetic Accessory Attachment. If you have an Original POTV ONE, you’ll need the Original Accessory Attachment.

Accessory Attachment for the POTV ONE New Version

This is a replacement Magnetic Accessory Attachment for the New Version of the POTV ONE. This piece easily slides in and out of place, and grants access to our variety of mini glass bubblers, stems, and water pipe adapters.

Available in Black or Teal.

Dimpled Glass Stem included

The vapor’s even cooler with our redesigned dimpled glass stem. As you inhale, the vapor travels through the gauntlet of glass dimples inside to cool and refine the vapor before it reaches your lips.

Official replacement part for the ONE New Version

This is the official Magnetic Accessory Attachment for the Planet of the Vapes ONE New Version. Pick one up if you break or misplace the original.

See more of our Planet of the Vapes ONE Parts and Accessories.

Customer Reviews
4.5 Based on 11 Reviews
5 ★
82% 
9
4 ★
0% 
0
3 ★
9% 
1
2 ★
0% 
0
1 ★
9% 
1
Write a Review Ask a Question

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
  • bubbler pipe
  • Magnetic Accessory
  • transition
  • fault
  • chemicals
  • replies
  • Vapes ONE
  • backup
  • version
  • mouthpieces
JL
12/12/2023
Jose L.
United States United States

Customer service isn't bad

Turns out my email hid their replies they patiently awaited for my response and still offered to send the correct item..THANK YOU POTV

12/22/2023

Planet Of The Vapes

You are very welcome, Jose. We're always here to help if you need us. Happy Holidays to you. Take care, Larry

JL
12/03/2023
Jose L.
United States United States

WHY HAVE THE LOBO WITH THE POTV ONE?

IDK why you have two different sections, yet both are in the POTV section. Now, I bought the new magnetic attachment by mistake. The shipping was fast, but once I noticed the wrong part, I contacted them the next day, and still no response after a week. Very disappointed

12/09/2023

Planet Of The Vapes

Hi Jose, Larry here. Back on 11/30, we sent you the following message: ------------- We appreciate your patience, Jose! We are happy to send you the requested item, at no cost, without needing to return the item you received. However, we will ask that you pick up the shipping charges. Please let me know if you're okay with this, and I will send you the invoice! Patiently awaiting your reply, Solan ---------------------- We never heard back from you so we sent you a follow-up email the next day. These emails may have gone into your spam folder. Please check there. Also, please contact us directly here:hello@planetofthevapes.com so that we can address this for you. Awaiting your reply, Larry

ER
05/16/2023
Erland R.
United States United States

No Smoke Just Vapor

Great product. Easy to use. No chemicals. Just inhaling terpene vapors, no smoke, no chemicals.

BW
05/08/2023
Brad W.
Canada Canada

wrong item

Was shipped wrong item with first order,They shipped out a new item fast

JQ
04/24/2023
Joe Q.
United States United States

Works

Does what it’s supposed to do. Works well.